Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 27 mars 2011

Av Maria - 27 mars 2011 20:36

Jag älskar långa fina naglar och om jag anstränger mig har jag det. Men då måste jag ta hand om dem! Jag har provat hur många produkter som helst men har inte riktigt varit nöjd. Nu har jag hittat produkter från ACO som är helt amazing!


Den 7e april ska ju jag göra nagelförlängning som jag så länge velat göra. Tills dess ska jag inhandla lite nya nagellack, som är fina till våren!


Handkräm, nagelstärkare och nagelbandkräm, allt från ACO.


      


Av Maria - 27 mars 2011 16:46

Kom hem från stan för ett tag sedan. Marcus skulle köpa en jacka så jag följde med in. Eftersom bussarna hit ut på landet inte går en gång i kvarten utan en gång i timmen så hann vi med en fika också :-).  Träffade även Josefina som jag ser allt för sällan numera. Men den 15e är det tänkt att jag ska ha en middag här med mina fina gamla tjejer och vad det ser ut som kan alla komma, mys!


Gick förbi affären påväg hem från bussen och skämde bort våra fyrbenta pärlor lite granna. Vattenmelon, groddar, paprika och (svindyr) bladpersilja. 100 kronor fattigare, 25 marsvin gladare! Men vad är pengar mot nöjda marsvin? ;-)

Nu har jag suttit och uppdaterat planerade kullar på min hemsida. Cleo sattes igår ihop med den engelska hanen (som fortfarande inte har något namn..). Där väntas self och crested pe white och cream. Visst blir det så med cream+pe white? Jag har inte den blekaste aning om hans bakgrund men han kan vara pw bärare, vilken kan reslutera även i lemon ungar! Chindira har satts med Zambezi och där väntas self och crested cream, pe white och buff. Elsa och Amelia togs ut från Engelska hanen och eventuellt är Elsa dräktig. Hon är ju lite knepig att känna på.. Även Junipher kan vara dräktig, hon brunstade så det stog härliga till den 5 mars, alltså 3 veckor sen. Och det går åt väldigt mycket vatten i den buren. Man kan ju hoppas att Zambezi gjort sitt!



Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards