Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Maria - 26 maj 2010 18:41

var precis in och fotade hon med magen litegranna, dock vill jag inte lyffta upp henne, så ni får nöja er med lite bilder från buren. Tycker att magen har börjar sjunka bakåt litegrann faktiskt!

Njuut av vackra vackra Junipher!


Inte riktigt bra skärpa men jag tycker den var så galet söt!

  

Sötnosen själv :-)

  

Här ser man en skymt av bebismagen

  

och här ser man mer än en skymt! TJOCK

  

haha

  

De kan verkligen bli långa om de vill!  

Av Maria - 26 maj 2010 16:28

Äntligen är jag klar med sjöarbetet! Känns så himla skönt. Nu har jag inga mer grejer som ska göras, förutom matteprövningen på tisdag iof.

I skolan idag kunde jag inte göra någonting typ, för jag hade glömt mina nycklar hemma så jag kom inte åt gympakläderna i skåpet, heller inte arbetet, som låg på usb-minnet, som satt på nyklarna. Så jag fick dra hem efter första lektionen.


Imorse när jag skulle äta frukost så hände en liten liten olycka. Det var när jag skulle plocka undan och skulle ställa skålen med yoghurt på bänken som den åkte i klinkergolvet med ett klirr. Så det skvätte yoghurt och tallriken krossades i bitar. Precis vad man önskar händer på morgonen va!?


Imorgon är den VIP kväll på Vila, lite lyxigt! Så jag funderar på att ta med mig syrran dit och se om man hittar något, gäller ju att passa på när det är 25%!


Undra vad jag ska hitta på nu då, när jag är klar med ettans arbete och allt! ;-)

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards