Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 8 maj 2010

Av Maria - 8 maj 2010 15:17

kunde inte stå emot min frestelse! Så jag har precis gjort morotsmuffins. MEN jag kan äta de med gott samvete för de är dels ur viktväktarnas receptbok, sen är det ju faktiskt morot i de. Såhär blev reslutatet och nu står de på svalning för att strax kunna avnjutas! mmmm ;-)

visst ser det lite mumsigt ut va? ;-)

Av Maria - 8 maj 2010 12:33

usch vad tråkigt jag har! Har försökt att få med mamma på att åka till ikea en sväng men hon verkar inte så på.. Jag vill ha en tavla inne hos marsvinen där man kan skriva upp vikter man behöver hålla koll på, när honor blivit parade och fött osv. Sen tycker jag det är så fruktansvärt roligt att bara strosa runt på ikea.


Annars idag då är vädret allmänt trist. Och det sänker hela stämmningen tycker jag, kommer inte på något att göra! Och jag som bestämt mig för att inte plugga på helger sitter och pluggar ändå. Men fick just en överraskning när jag tydligen gjort klart ett arbete jag inte trodde jag var klar med! :-p

Men vad ska jag då göra? Inte baka, för jag har satt förbud för mig själv fram till skolavslutningen, och jag har lyckats hålla det hela veckan! *stolt*


Ikväll ska jag sitta barnvakt åt E från 18- 24. Och imorgon är det dax för jobb klockan 10 igen! Det är bra med helger då man får sova ut va! :-p

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards