Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Maria - 3 maj 2010 17:50

Då var det måndag igen då! Den längsta dagen i skolan, men vi fick sluta lite tidigare. Dock börjar vi 8 imorgon istället för halv 10...Men funderar på att ta moppen till stationen, tjänar så mycket tid då.


Påväg från skolan sprang jag ni på ica och köpte mig en cola, det var så länge sen jag drack de att jag inte ens minns! Gick förbi grönsaksdisken också och såg billiga groddar, så nu ska marsvinen få måndagsgott till middag :-)


Och vi har fått en ny router hit hem. Vårt internet har varit så galet trögt och det har tagit 100 år att komma ut på en sida, men nu är en ny router införskaffad och det går såå fort!


Sen har jag en grej på G, reslutat kommer i framtiden ;-)


Nej, nu ska jag sätt mig och plugga litegranna, sen mys med marsvinen! :-D

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards