Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Maria - 18 maj 2010 21:09

Ååh så underbart! Jag är ledig imorgon och på torsdag! Eller ledig och ledig, jag måste plugga men jag är ledig från skolan, och tågen!


Idag började jag halv 12 vilket var underbart. Dock höll jag på att svettas ihjäl under dagen då det lovats regn och rusk. När jag åkte hemifrån var det molningt så jag vågade inte ta vårkläder. Men sen höll jag istället på att döö påväg hem i 25 graders värme! Det är verkligen inte skönt på tågen såna här dagar!


Fick tillbaka engelska nationella idag också, än så länge ligger jag på ett stadigt g. Har inte fått veta reslutatet på tal och uppsats än. Men jag är supernöjd över ett g, för engelska är svårt tycker jag..


Och om 14 dagar slutar jag skolan, inklusive helger! galet lite tid asså! Men jag har lite som ska in innan dess så idag har jag pluggat enda sen jag kom hem. är klar med ett arbete så nu har jag bara ett kvar och ett prov.


Nu ska jag kika runt i lite bloggar och hoppas på att marcus tänker komma hem snart!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards