Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Maria - 25 maj 2010 16:20

Jag försov mig imorse..Vaknade en kvart innan jag skulle gå till bussen av att mamma ringde. Men jag hann! Även om jag inte åt frukost eller sminkade mig eller nått sånt. Bara drog på mig kläder och gick. Bokstavligen. När jag kom till skolan fick jag veta att vi började lite senare, vilket betydde att jag kunde ta 10 bussen istället för 9. Men men :-p


Har kollat klart på Kalle och Chokladfabriken vi kollar på i engelskan :-p Sen fick jag veta betyget i matten. Ligger precis mellan g och vg så jag ska göra en prövning nu på tisdag och se vart det leder. Såklart jag hoppas på ett vg men jag blir inte missnöjd med ett g heller.


Nu ska jag sätta igång med sjöarbetet igen, inte mycket kvar nu. Skönt!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards