Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Maria - 20 maj 2010 18:22

Shit vad det har varit varmt idag, och är fortfarande! Termometern på altanen visar 27,9, inte dåligt! Min pluggdag idag gick inte som jag planerat idag liksom. Det GÅR inte att plugga i den här värmen. Men jag lyckades med det viktigaste iallafall och tänkte göra mer i helgen och nästa vecka. Det är ju ändå en vecka kvar tills det ska in. Så jag har solat exakt hela dagen idag, gick upp vid tio, och drog till tandis vid fyra. Och det är väl självaste fasen om jag inte fått färg nu då! Men jag tror minsann att det är lite ränder från bikinin ;-)


Besöket hos tandläkaren gick på 5 minuter. Hade friska och hela tänder. Phu!


Imorse var jag upp i skogen och plockade gräs och blåbärsris till alla djuren, vilken lycka det blir när man kommer in med gräshinken och rör runt i den, ALLA ställer sig på kanten och tigger och skriker. Sötnosarna! :-)


Nu är jag proppmätt av grillspett, det vart bara jag och mamma till maten så vi fick mycket att äta! Men det tackar inte en storätare som jag nej till ;-)

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards