Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 15 maj 2010

Av Maria - 15 maj 2010 15:46

Inatt kom vi hem från härliga norrland och Ö-vik. Det var underbart att få se släkten igen. Min farbrors bröllop var fint. Jag är så fjantig när det är såntdär, jag kan inte hålla mig för gråt. Men hur kul är det att sitta är och storböla när det är knäpptyst? Bet ihop och vände mig om två sekunder, såg att min kusin raden bakom satt och bet ihop hon med, så jag var inte ensam att vara fjant. Så nu är vi två Marior i Uusimäki-släktet. Hon var fin Maria, första gången jag såg henne. Så snäll och trevlig.


Idag har jag lapat sol hela dagen, och det har gjort skillnad, speciellt i ansiktet där miljoner fräknar kommer såfort jag tänker på sol.


Ikväll ska jag till självaste underbaraste Åsa för tjej och myskväll. Ska bli underbart.


Nej, nu ska jag inte sitta här inne längre, ut i solen!


Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards