Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Maria - 5 maj 2010 19:20

uj uj uj vad jag är trött idag, skulle kunna somna nu på en gång om det inte vore för provet imorgon. Men jag tror jag har koll på det mesta så jag funderar på att nöja mig som det är och kanske bara göra en kopp grönt te (min nya kärlek) och lägga mig i sängen och dega. Det lät inte helt fel. Det var trögt att gå upp imorse. Marcus sov här och han var ledig, kul att jag ska upp 7 och han ligger kvar och sover! Fuskis. Men som tur var började jag så idag så att jag kunde åka med syrran till östertälje och ta tåget därifrån. Då tjänade jag en bra stund :-)


Junipher blir bara allt tjockare och tjockare för var dag som går. Hon lever ett lyxliv nu och får leva på persilja, groddar och maskrosblad. Kan inte alla bara hålla alla tummar ni har för att den här kullen ska gå bra, snälla..


Imorgon är en fjuttig dag i skolan. Första lektionen som är djurkunskap är ersatt med att hjälpa treorna att fixa till expot (öppet hus) som de ska ha i helgen. Så vi ska hjälpa till at putsa akvarium och skrubba stenar. Från 8 till 11. Sedan klockan 11 har jag ett prov, sen slutar vi. Något onödigt tycker jag att det känns men sånt är livet!


ne nu blir det en kopp te!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards