Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 24 december 2008

Av Maria - 24 december 2008 10:06

Tillslut igår, långt efter klockan passerat 12 somnade jag äntligen!

Vaknade (som vanligt på julafton) först i familjen.

Ett paket fick jag i strumpan. Ja, jag har en strumpa!

Och det var en himla rolig sak!

Eller pengar men det var skrivet på ett kul sett.

Ger ett litet smakprov ;-)


Men denna summa kan du:

-Åka till Gävle tur och retur 2 gånger i Januari

-Köpa en mascara

-Köpa valsade ärtor

-Hyra en film

-Fika på stan

-Köpa en kofta (10% rabatt dras av)

-Anmäla till utställning


Sen var det mycket mer. Alltså fick jag insatt 1500:- på kontot!!

Inte fy skam ;-)

Vi har nyss ätit en fin julfrukost. Även katten fick lite. Hon förstår nog att det är jul för kattmaten duger inte idag! För damen ska det vara julskinka och risgrynsgröt! Bortskämda katt..

Vid tre kommer kusinerna och även mormor och morfar. Åh, jag bara äääälskar julen!


GOD JUL PÅ ER!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards