Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 17 december 2008

Av Maria - 17 december 2008 18:37

Ja nu är det bara en morgon kvar att gå upp. Sen får jag några veckors ledighet! Ska bli så skönt :-)


Idag var vi ju och åkte skridskor. Ramlade bara en gång, men det var då jag försökte göra en hockeybromsning. Jag har konståkningsskridskor och föredrar "piggarna" där fram. Och att göra ett hockeystopp med små fina graciösa konståkningsskridskor gick inte så bra. Det kom också fram tre tjejer till mig och frågade om jag var konståkerska? Det är jag ju inte heller!

Efter skridskoåkningen åkte jag ner på stan och bytte en julklapp jag köpte till mig syster igår som var trasig. Sprang också in på H&M och köpte mig en fin tröja som jag ska ha till min nya kjol på julafton. Det är ju bara en vecka kvar idag ju! Längtar! Ska bli kul att få julpynta lite extra här hemma för en gång skull då vi ska vara här iår.

Nu kurrar det ordentligt i min mage. Jag och mamma sprang in på Ica och köpte sånna där halvfärdiga pizzor från vad det nu är. Dom är faktiskt goda! Speciellt Cappriccosan!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards