Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 8 december 2008

Av Maria - 8 december 2008 20:28

Jag måste bara skriva av mig lite nu..

Utan att säga för mycket för jag vet inte om dom det handlar om läser bloggen.

Ska jag inte få ha mitt intresse?

Inte ska man väl behöva bli utfryst för att jag gillar älskar mina marsvin!

Och försöka göra saker i hemlighet tjänar ni inget på! Jag får reda på det.

Att säga: -du har aldrig tid. du håller bara på med dina marsvin eller så har du ont i huvudet.


Om dom inte fattar att jag vill vara hemma när Prinsessan, min älskade Prinsessan fött döda ungar på morgonen. Hon var själv jättesjuk och jag visste inte om hon skulle överleva natten. Fattar dom inte att jag KANSKE vill vara med henne då?


Eller ska jag behöva gå på filmkväll när jag halft gått in i väggen av allt i skolan och har sån huvudvärk att jag inte kan stå upp?


Ska min morfar behöva vara döende för att jag ska få vara hemma?

Tror knappast det..


Även om jag inte är med er jämnt så trodde jag ändå att ni var mina vänner..

Blir bara argare och argare ju mer jag tänker på det!

Om ni läser det här nu gör det inget, ni ska ändå få höra det imorgon.

Av Maria - 8 december 2008 18:53

AHH! Jag bli överfallen av plugg!

Imorgon har vi spanskaprov. Idag hade jag NO-prov. Den här veckan har jag fullt med inlämningar i alla ämnen! Just nu sitter jag och nöter spanskaglosor. Lika fort som dom kommer in i skallen åker dom ut.

Mitt huvud är överbelastat känns det som.


Det ska bli såå skönt med jullov. 10 dagar kvar. Inklusive helg. Och i helgen är det ju uställning! Ska bli skönt att koppla bort skolan och bara ägna sig åt djuren och alla trevliga människor!

Jag har trimmat Prinsessan lite. Det är en del att trimma nu när hon inte trimmats på evigheter. Tassarna har jag varit lite slarvig med på alla tjejerna så det bli fila fila.

Nä, åter till pluggandet..

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards