Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 13 december 2008

Av Maria - 13 december 2008 18:30

Hemma från ännu en rolig utställning med många trevliga människor!

Reslutaten blev:


Cindra,pet- 90p 6/6

Cindra,klippt- 1/2, bästa klippta 3! Engelsk domare.

Prinsessan,pet- 91p 4/4

Prinsessan,ras- 1/1, Engelsk domare

Sickan,pet- 92p 2/6 silver!


Trots att Prinsessan kom sist är jag nöjd. Hon är för rund, det vet jag. Men häldre det än för tunn. Och det blir spring på golvet varje dag framöver.

Och fina fina Sickan knep åt sig ett silver! Att ha en sån kropp (24/25p) 6 veckor efter kull är inte dåligt!

Även om det inte vart någon final i petten är jag nöjd ändå :-)

Jag fick ju en rosett med gammtantan Cindra Pindra.


Nu är det bara att börja skriva anmälan till Kistamässan! Blir detta gäng plus sötisen Beatrice som precis fyllt 2 månader då. Har inte så höga förväntningar då hon är ett riktigt busfrö och vill inte sitta still för fem öre. Sen fyller hon ju på dagen och konkurerar med de lite äldre juniorerna. Men det är ändå kul att få en bedömning på henne!


Tack allihoppa för en underbar utställning!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards