Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Maria - 25 februari 2011 20:02

Nu är allt klart och timmarna tickar! Några timmar hinner jag sova innan vi måste åka till flygplatsen. Läste en blogg av en som är i London just nu, idag hade det varit 15 grader varmt och hon hade haft solglasögon, tygskor och skinnjacka! Precis som mamma säger att jag kommer frysa i! Inte då!


För ett tag sen slog det Sara att de kanske inte har vanliga eluttag där, panik utlöstes men rättades snabbt till tackvare min vän J som varit i London x antal gånger! Räddaren i nöden, att ens tänka tanken att vara utan plattat hår för den där systern skulle vara katastrofalt.


Jag har inte varit utomlands sen jag var 7, vilket var första gången också, så det här ska bli galet roligt! Jag undrar hur jag ska göra med lock för öronen när jag inte kan tugga tuggummi?..


Av Maria - 25 februari 2011 09:04

Mitt humör är ungefär inne i jordens mitt just nu. Så mycket i botten det bara kan bli. Jag har precis haft ett matteprov och kände mig inte säker på en enda fråga! Och därmed har jag skrivit mitt livs första ig. Så arg och besviken på mig själv att jag håller på att bryta ihop! Och mitt huvud håller på att trilla av tror jag, det gör ont. Förstår inte hur det kunde gå så dåligt på provet..


Men jag ska ta mig igenom den här skoldagen, slutar halv 2. Sen ska jag hem och packa det sista för att tidigt tidigt imorgon bitti ta mig till flygplatsen och London.

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards