Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Maria - 3 februari 2011 16:30

Kom precis hem från fastfood och cafémässan. Jisses vad trött man blir av att gå där! Och mätt som jag vet inte vad, smaka och prova allt från smörgåsar, röror, bakelser, drickor..ojojoj! Men vi har fått en del nya idéer till caféet och en som kommer underlätta något fruktansvärt!


Man längtar tills att få börja jobba nu faktiskt!


Nu tänkte jag sätta mig och plugga på en gång för att få ledigt ikväll och bara kunna dega framför teven. Fredag imorgon och en halvkort dag i skolan. Måste förbi djurhuset efteråt och köpa lite saker åt katten :-)

Av Maria - 3 februari 2011 07:36

priodermlukten släpper verkligen inte! Jag luktar fortfarande prioderm om hela armarna och händerna. Stackars djuren gillade inte alls och bada igår :-( Det blir charmkurs för de där två så ska de också lära sig hur man pussas så småningom ;-)


De får sitta i karantän 1 vecka till tills andra behandligen ska göras. Under den tiden ska jag ta ut Prinsen så engelska hanen kan gå direkt ner till Junipher sen!


När jag var på apoteket kände jag mig lagon fräsch, "har ni prioderm och pevaryl?" Hej här kommer hon med löss och svamp...


Nu ska jag ta och kila iväg till icaparkeringen där jg blir upplockad av chefen på cafét! Vi ska på fastfood och cafémässa idag, alla i anställda och hon. I hopp om att få lite tips och idéer inför årets säsong! :-)

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards