Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Maria - 11 februari 2011 13:36

Nu är jag färdig inför imorgon, alla tre tjejor är badade och trimmade. Frågan är bara om snöstormen tänker låta oss åka. Vad det ser ut som så ska det bli soligt till kvällen och hålla i sig hela morgondagen. Hoppas hoppas verkligen att vi kommer iväg.


Jag sitter och kollar igenom gamla skivor vi bränt ner bilder på. Blandannat hittade jag den här. Ett bevis på att jag var smidig en gång i tiden ;-)

längst upp i pyramiden har ni mig!  

Av Maria - 11 februari 2011 07:09

Jag som sa häromdagen att tågen har faktiskt gått väldigt bra den här vinten. Men där fick jag!

  


Det var bara att ringa till skolan och säga att jag inte kommer fram idag..Oavsett om de sätts igång om ett par timmar slutar jag 12 så jag kommer ändå inte hinna..

Så det blir en dag här hemma idag! Perfekt eftersom det är utställning imorgon ju :-) Hinner fixa djuren helt klara till kvällen och kan lägga mig tidigt, vi lär åka med goood marginal imorgon om vi ens kommer iväg..Vi pratade om att jag skulle köra upp, men frågan är om jag ens törs! Nåja, det återstår att se!


Allra tråkigast är att vi inte kan fira Frida i klassen som fyller 18..Vi som hade planerat så fint och så blir det ingenting. Men kladdkakan håller sig bra i frysen!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards