Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Maria - 23 februari 2011 19:21

En rätt bra dag det här va! Den började med förseningar och knas men det var som bortblåst sen!


Har ju varit hemma i två dagar och blir på så bra humör när man kommer tillbaka och träffar alla klasskompisar!


Hade en körlektion inbokad idag, som gick bra! Nu ska jag köra intensivt med en i veckan och halkbanan inom kort tid.


Innan körlektionen var jag på stan och köpte svarta tygskor och solglajjor. Jag har bestämt mig för vår i London, men vad det ser ut som här är det inte helt omöjligt!

  


Gjorde även teoriprov på körskolan och lyckades till godkänt! Behöver ett par till godkända innan jag är redo för att skriva upp! :-D


Nu ska jag gräva ner mig i skolböckerna :-)

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards