Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Maria - 2 februari 2011 15:25

Kom precis hem från skolan, en tidig dag idag :-) På bussen hem träffade jag Mimmi, som jag inte träffat på evigheter. Kul att få ses, även fast det bara vart en halvtimme.


På rasten idag sprang jag ner till apoteket och köpte schampoo så vi kan bada nykomlingarna :-) De hade lite static på sig men det är ingen big deal ;-) Har även köpt pevaryl till bettys nos. vi blir inte av med den där nossvampen. Kanske för att den andra pevarylen jag använt gick ut för ett tag sen? Men nu ska den också bli ett minne blott!


Nu är det dax att bada djur!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards