Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Maria - 18 februari 2011 11:32

Känner mig som en husmus idag. Imorse slog det mig att om en vecka åker jag till London så det kändes som att det var läge att tvätta lite. Jag har erbjudit mig att baka till KM imorgon också så det fixar jag nu! Just nu står en morotskaka i ugnen men ytterligare godsaker står på tur ;-)


Idag fyller min älskade syster år. 17 år. Nu är vi lika gamla i exakt två månader till. Något jag hade väldigt svårt med när vi var små. Hon är ju min lillasyster, hur kan hon då vara lika gammal som mig i två månader!? Jag förstog det efter många år!

  

Grattis syster, du är min bästa vän ♥

 

När jag är färdig med bakningen ska jag ta tag i djuren som ska med imorgon. Eller alla ska få rent i sina burar och en ska badas. Beata, som inte var med till Valbo ska med nu och ställas i pet. De andra bryr jag mig inte om att bada, eftersom jag badade de för en vecka sen. Nu när det är kallt och så vill jag inte bada dem hur mycket som helst.

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards