Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Maria - 20 februari 2011 18:03

Nu har jag gett mig med plugget för idag :-) När man slinter över till facebook ofta är det dax att sluta! Men jag blev ändå klar med det jag skulle så det är lugnt!


Jag tänkte sätta igång och packa lite nu! Inte ens en vecka kvar tills jag åker till London. Det är så svårt vad jag ska ha med mig. Tygskor ska inhandlas, för det ligger runt 8-12 grader om dagarna numera (jag har londons väder på min förstasida på internet..)

Ett par uppsättningar av kläder räcker. Men vilka!? Fördelen med att bara vara borta ett par dagar är att jag kan ha alla favorituppsättningar, jag har ungefär så många som antal dagar vi är iväg.


Sitter här inne i rummet också och funderar på om jag ska möblera om en aning kanske. Mitt rum är i storlek med städskrubb och går inte att göra så mycket åt. Men jag tror jag har kommit på en ganska så smart grej nu. Får se om jag tar itu med det ikväll.


Men nu ska jag göra en stor kopp te som jag äntligen kan dricka lite då och då, och börja packa!

Av Maria - 20 februari 2011 13:35

Jag och marcus var ute på en riktig långpromenad idag med den här lilla sötnosen!

Sötare hund får man ta och leta efter!  


Kom in för ett tag sedan och nu ska jag ägna resten av dagen till plugg. Men det känns rätt okej, dagen har börjat så bra!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards