Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Maria - 4 februari 2011 20:01

Har fotat de nya djuren lite nyss. Dock bara från deras burar. De är så skrajja och rädda så jag vill inte smälla upp dem på en handduk det första jag gör.


  

honan, hon är väldigt rädd av sig men vågade sig fram själv till handen.

Ca 4 månader gammal.

Fortfarande odöpt..

  

Men söt är hon!


Hanen, hans öron ser mindre ut på bilden än vad de är.

Ca. 6 månader


  

Han är mer framåt än honan och kommer till burkanten när man öppnar luckan!

  

Som sagt, nyfiken ;-)

Av Maria - 4 februari 2011 19:17

åååh så skönt med fredag! Sista lektionen var jag så trött att jag höll på att somna sittandes..


Var till djurhuset efter skolan och köpte lite grejor åt katten. Blandannat en tovutredare, helt fantastisk! Kajsa är bondkatt/perser = MYCKET päls = MYCKET tovor! Men den här tovutredaren skär sönder tovorna och gör det lättare att hålla pälsen fin.


Nu har jag precis smällt i mig tacopaj made by me ;-) Supergott, det tror jag familjen tyckte också för på tre smällde vi i oss en hel paj! Ikväll tänker jag inte göra så många mer knop än det här, utan jag ska ta helg på riktigt!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards