Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Maria - 13 februari 2011 13:08

Idag är det en sån där typisk härlig söndag! Sov länge, till halv 12. När jag kom upp fotade jag och mamma djuren nu när ljuset var bra. Fick riktigt fina bilder på mina pinglor :-) Tänkte lägga ut dem ikväll.


Tänkte fota engelsmännen också men de är så rädda och vill inte alls stå på ett stort bord och bli fotade. Så de fick en rejäl mysstund istället :-) De är fortfarande väldigt reserverade men de åt lite gurka ur min hand. Jag tror att det förstärker deras förtroende till mig mycket. Honan är fortfarande väldigt tunn, de har fått kligröt ett par gånger men jag funderar på att blanda i lite critical care i hennes då hon är väldigt dålig på att äta hö. Fast hon hade hö mellan tänderna så lite måste hon fått i sig iallafall, men verkligen inte så mycket som hon skulle behöva!


Ska plugga lite grann idag, både skolarbete och körkortsteori. Så skönt att ha teoriproven hemma! Men jag måste vara varsam med dem, jag har bara 20 prov. Så det är ingenting jag kan göra hipp som happ. Men två i veckan kan jag göra tills jag fyller år, så nog sjutton ska jag kunna teorin tills dess! :-D

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards