Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Maria - 15 februari 2011 17:39

Igår i skolan fick vi något så passande som hjärteplättar. Mattanterna hade blåst upp hjärtballonger, tänt ljus och hade romantisk musik på i matsalen när vi fick proppa i oss hur mycket hjärteplättar med grädde och sylt som helst! Gott var det och äckligt mätt blev man..


Femte av femte teorilektionen var igårkväll och nu är jag ett steg närmare körkortet! Dessutom fick jag koder så att jag kan plugga teori både här hemma och på körskolan! Verkligen snällt av dem eftersom jag först och främst fick distanskoderna gratis och sen fick koder på skolan fast jag fått hem dem!


Nu kom jag precis hem från skolan och ska strax sätta igång att plugga litegrann. Ska ta och fullfölja behandlingen på engelsmännen också. :-)

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards