Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Maria - 6 februari 2011 21:46


Typ såhär ser min kalender ut den här veckan. Skulle inte klara mig utan min kalender..


Imorgon ska jag upp och gratta marcus bror på födelsedagen och hoppas att han gillar presenten vi köpte. Börjar egentligen 12:40 men ska åka upp till 11 för att kunna jobba med en redovisning som ska redovisas på torsdag. Efter skolan ska jag till stan för att byta mina byxor jag köpte, gylfen är trasig..hoppas att det finns ett par 34:or inne. Funderar på om det är smidigare att byta i Stockholm, så jag har några HM att leta på. På kvällen är det körskola från 17:30 till 19:00. När den är slut ska jag hit till marcus för födelsedagsfika. Och inte allt för sent hoppas jag, komma hem och städa burar, flytta om lite i burarna, trimma och behandla engelsmännen som fortfarande inte har något namn. Jag måste verkligen hitta på namn åt dem.  Jag har fastnat lite för Millie men det känns lite tråkigt.. Får diskutera med mor min ;-)

Skönt att jag börjar sent på tisdagen!


Nu ska jag ta och plugga lite granna, sen tänkte vi kolla på Due Date, som jag iof redan sett en gång ;-)


Förresten! Zambezi har ynglat av sig hemma hos Mosaiques uppfödning. En hona därifrån var ner för att paras och Zambezi gjorde sitt jobb! Kan han inte göra det på våra honor också då?

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards