Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 29 oktober 2010

Av Maria - 29 oktober 2010 17:57

Då har det gått en vecka av praktiken. Jag har haft så otroligt roligt och lärt mig massor. Av djurvårdaren fick jag högsta betyg och han hittade inget jag kunde förbättra! Jag tog en bild idag på grisen jag kärat ner mig i!

  

en riktig grisbild!


Hela veckan har jag gått och suktat efter en klänning på hm. Jag har så himla ont om klänningar så jag slog till. Igår klickade jag hem den från hemsidan och den ska komma till posten nästa vecka. Såhär ser den ut :-)

  


Nu ska jag gå och ta lov. Det kommer bli underbart. Det börjar med utställning imorgon, där jag ska ställa mina hjärtan, men också döma. Ska bli roligt att döma, var länge sen! På söndag morgon ska väskorna packas för att åka upp till norrland. Närmare bestämt Ö-vik och Umeå. Hälsa på släkt och mysa med små kusinbarn! Det blir även ett utmärkt tillfälle för mig att övningsköra på!


Vi ses imorgon alla marsvinsmänniskor!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards