Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Maria - 18 oktober 2010 20:24

Jag känner mig som Farbror Joakim. Pengarna bara ramlar in! Fick min lön från Djurhuset idag, det var mer än vad jag trodde! Körkortet here I come ;-)


Första dagen på byggveckan gick bra. Vi höll på från 9 till 14 med en enda skruv. Det var faktiskt inte vi som vara dåliga. Inte ens läraren fick bort den! Men tillslut lyckades vi :-) då var det dax att sluta, men vi har lärt alla sätt man kan få bort en skruv på iaf :-p


Anmälningarna till Kallhäll bara trillar in, men mer vill vi ha! Det är ju faktiskt tyska domare som aldrig varit här förut! Sist jag ställde för tyska domare blev Bea kallad "miss Perfect". Jag gillar tyska domare ;-)

Av Maria - 18 oktober 2010 07:08

Idag är jag trött. Det var riktigt segt att komma upp imorse. Men när jag skulle äta frukost och öppnade skåpet låg Solskens brödet där igen. Alla borde ha brödet Solsken, då blir morgonen helt plötsligt bra!


Igår trillade en hel del anmälningar in. Imorgon är sista dagen, glöm inte anmäla! :-)

 

Den här veckan har vi byggvecka vilket betyder att vi ska förbättra anläggningen på skolan. Rusta upp akvarier, terarier och allt vad det är. Roligt!


Ha en bra dag allihopa!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards