Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av Maria - 26 oktober 2010 18:06

Under byggveckan fotade jag lite granna i terrarierummet. Här får ni två tjyvtittar. Mer tänker jag inte visa, då får ni gå på öppet hus för att se ;-)

Eller varför inte en guidad tur?


Spångas linslus!


Min favvis, mjukskalssköldpadda. Han är så ful så han är söt!


Andra dagen på praktiken avklarad. Trött som ett as! Men det är riktigt roligt! Med full mundering för att inte frysa är det riktigt skönt att vara ute hela dagarna. Om det är så snyggt tål väl att diskuteras men skönt är det däremot. Haha man märker tydligt vilka som är naturbrukare och ekonimiare på skolan just nu kan jag säga ;-)

  

Helt klart naturbrukare!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards