Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Maria - 22 oktober 2010 13:56

Har precis fotat mina hjärtan. Bjuder på några av bilderna :-)

  

Något var intressant

  

Haha visst ser hon glad ut? 





   


Fina fina Cleo :-)

    


Sockersöta Desideria Queen!  


Fina Chindira!  

Av Maria - 22 oktober 2010 11:57

Jag har varit ute och äventyrat imorse! Nu ska ni få höra.


Jag stog och väntade på sju bussen, väntade och väntade. 15 minuter för sent kom den men glömde/kunde inte stanna vid min busshållplats så den bara for förbi men antagligen sett oss som stog där för en bit fram tvärnitade han mitt i vägen och vi fick springa dit och gå på. Missade mitt tåg men tog nästa. Efter lite småförseningar och då jag börjar närma mig centralen, klockan var då 9, så ringer min lärare "bilarna ligger i diket här ute så jag kommer inte iväg till jobbet idag". Det var bara för mig att hoppa av på nästa hållplats och byta tåg hem igen. Efter lite förseningar där med kom jag till stan och väntade på bussen som skulle gå om 10 minuter. Efter 35 minuter kommer den. Hoppar på och blir rätt fort ensam på bussen (som kör i 180). När jag ska av och plingar kör han bara förbi min busshållsplats och jag hojtar till. Då får han köra till nästa busshållsplats och jag får gå jättelångt.


Det var min morgon :) Alltid är det något nytt! Nu har jag bytt litegranna på marsvinen men måste ta det lugnt ett tag, inflammationen känns av ganska mycket :-(

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards