Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Maria - 24 oktober 2010 19:58

Imorgon börjar den interna praktiken på skolan. Under 4 veckor ska vi vara på i djurhuset på skolan med allt från att mocka fårskit till att skrapa kalk på akvarierutor. Det ska bli riktigt roligt faktiskt! Dock vet jag inte om jag ska börja i ladan eller terarierummet imorgon så jag är redo för allt. Med mig har jag underställ, gummistövlar, tjock jacka, linne, mjukisbyxor, vantar..Kläder för alla väder med andra ord :-)


När vi hade byggvecka skulle vi fota vad vi gjorde, och när jag ändå hade kameran uppe tog jag lite bilder på några av djuren i terrarierummet som jag tänkte dela med mig av. Ska lägga ut dem imorgon för kameran är i skolan :-)


Ikväll har vi anmält till Brändåsen. Det blir samma stora gäng som följer med den här gången!

Betty i pet

Beata i pet

Chindira i pet och ras

Cleopatra i pet och ras

Desideria i pet och ras

Av Maria - 24 oktober 2010 16:33

Kvällen igår var supermysig, vi åt massor, badade tunna osv :-)


Idag har varit en segis dag. Vi var till affärn och hyrde Kung Fu Panda. Rolig film, klart värt att se ;-) Sen kunde jag inte låta bli en sak..


De stog precis vid dörren när man kom in, jag kunde inte låta bli..

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards