Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Maria - 19 oktober 2010 08:10

Usch vad det är tråkigt ute idag! Regningt och runt 7 grader. Ruskväder med andra ord!


Idag är andra dagen av byggveckan och vi ska börja bygga. Måste ta lite bilder till en rapport vi ska göra så jag kan nog slänga upp några här så ni får se hur det blir :-)

Pratade med marcus igår och vi bestämde oss för att idag ska vi ha en bara-titta-på-tv kväll och inte göra någon nytta alls! Eller lite nytta måste jag göra. Matteprovet är imorgon så jag måste plugga lite till det. Men jag pluggade faktiskt igår och det gick jättebra :-) Skulle egentligen behöva trimma, men det får bli imorgon ;-)


Imorse när jag gav djuren mat såg jag något sött. Chindira och Desideria stog och åt fram varsin sida av en pyttepytte morot. De åt och åt tills de möttes på mitten. Sött! :-)

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards