Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Maria - 23 oktober 2010 11:22

Idag är det lördag, så skönt med helg!  Trots att jag faktiskt varit ledig två dagar nu i veckan så var jag supertrött.


Igår trimmade jag Desideria och Chindira, ska försöka att inte behöva vara där och pilla de sista dagarna. Fick kommentaren flammiga i Valbo och det är ju bara mig själv att skylla.


Ikväll ska jag och marcus till åsa och petter. Ska bli riktigt mysigt. De står för mat och vi står för snackset ;-) Så innan ska jag försöka hinna tona håret. Toningen har stått här hemma ett par veckor nu men jag har inte haft tid. Lite mörkade blir det, som jag hade för ett par månader sen :-)


Ha en trevlig lördag allihopa!

Av Maria - 23 oktober 2010 11:22

Idag är det lördag, så skönt med helg!  Trots att jag faktiskt varit ledig två dagar nu i veckan så var jag supertrött.


Igår trimmade jag Desideria och Chindira, ska försöka att inte behöva vara där och pilla de sista dagarna. Fick kommentaren flammiga i Valbo och det är ju bara mig själv att skylla.


Ikväll ska jag och marcus till åsa och petter. Ska bli riktigt mysigt. De står för mat och vi står för snackset ;-) Så innan ska jag försöka hinna tona håret. Toningen har stått här hemma ett par veckor nu men jag har inte haft tid. Lite mörkade blir det, som jag hade för ett par månader sen :-)


Ha en trevlig lördag allihopa!

Av Maria - 23 oktober 2010 11:22

Idag är det lördag, så skönt med helg!  Trots att jag faktiskt varit ledig två dagar nu i veckan så var jag supertrött.


Igår trimmade jag Desideria och Chindira, ska försöka att inte behöva vara där och pilla de sista dagarna. Fick kommentaren flammiga i Valbo och det är ju bara mig själv att skylla.


Ikväll ska jag och marcus till åsa och petter. Ska bli riktigt mysigt. De står för mat och vi står för snackset ;-) Så innan ska jag försöka hinna tona håret. Toningen har stått här hemma ett par veckor nu men jag har inte haft tid. Lite mörkade blir det, som jag hade för ett par månader sen :-)


Ha en trevlig lördag allihopa!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards