Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Maria - 9 oktober 2010 15:34

Har precis varit på elgiganten med marcus för han skulle köpa ett nytt xbox. Jag förstår mig inte på hur man kan bli så lycklig av att få en plastburk som bara tar en jäkla massa tid? Alla pengar man får går åt till spel, internetuppkopplinggrej och hitan och ditan. Jag föreslog att han skulle två marsvin av mig och börja med det istället. Man han suckade bara..


Idag är det världens härligaste väder ute så jag ska försöka dra ut spelnörden på en promenad. Vi ska hem till mig om ett tag och då får vi iallafall 5 minuters promenad. Det är dagar som idag jag önskar att jag hade hund. Jag hade inte varit inne en sekund. Där vi bor finns ju verkligen möjligheterna till träning. Vi har stora lägdor, en enorm skog, vatten och allt man kan tänka sig! Tänk mig med en tollare, på lägdan och träna apport, sök eller spår. Ååh!


  

Blir man inte kär??

Nova Scotia Duck Tolling Retriever - min stora kärlek ;-)

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards