Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Maria - 6 oktober 2010 06:04

Godmorgon! När jag skulle äta frukost för ett litet tag sen öppnade jag skafferiet och såg en brödpåse där det stog "solrosbröd". Jag blev så glad, inte bara för att det är gott utan att det stog sol. Sånt bröd borde vi ha oftare!


Av någon konstig anledning får jag ibland en halvtimme över på morgonen och då har jag ändå gjort allt jättelångsamt. Medans andra mornar hinner tiden precis, fast jag går upp lika långt innan.


Förkylningen gav sig inte under natten och rösten är lite sisådär. Är lite rädd att bröstledsinflammationen ska blossa upp och bli värre nu när jag har ett virus i kroppen igen. Det var därför det gjorde så fruktansvärt ont för några veckor sen. Så varje gång jag sväljer väntar jag mig smärtan jag minns. Men än så länge har jag klarat mig! :-D


Mamma kom just upprusandes och kom på att hon försovit sig, så jag ska nog ta och mata djuren så de blir mätta den här morgonen också :-)

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards