Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Maria - 20 oktober 2010 20:29

Det snöar här, fast med lite regn i :-(


Jag tycker att provet idag kändes rätt bra faktiskt, vågar inte hoppas men bara jag ligger och väger på g gränsen blir jag glad. Matte är så svårt, och jag blir så arg och ledsen när jag inte förstår. Annars idag har jag suttit med anmälningarna hela dagen, alla filer ska göras och kassören och alla ska ha sitt.


Imorgon blir det till att bygga igen, då ska vi kladda med fogskum och sånt klet, spännande!

Av Maria - 20 oktober 2010 09:49

När jag precis satt mig på tåget imorse ringde min lärare och frågade om jag hade hört. Hade hört från hon som skulle ringa mig på listan om läraren inte kunde närvara. Tror ni hon ringde? Nej. Men som tur var ringde läraren och kollade så alla hade fått infon, om han inte gjort det, då hade jag åkt till skolan och undrat vart alla var. Fast jag har ju matteprov klockan tre idag, så jag åker upp senare.


Men nu håller jag på fnular med anmälningarna, har fått några manuella som jag var tvungen att föra in i programmet. Funtar på att åka tidigare idag för att hinna gå på stan litegranna. Det är några grejer som behövs :-) Hur som helst ska jag köpa ett frimärke för att kunna championregga Junipher som jag helt glömt bort. Ska regga om Amelia också för hon är reggad som buff, när hon är cream.


Imorse stog Kajsa och jamade vid dörren och ville ut. När hon tyckte det gått alldeles för lång tid la hon sig ner. Sötisen  

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards