Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 24 april 2008

Av Maria - 24 april 2008 18:56

Redovisning idag. Det gick jätte bra! Förutom att jag är så förkyld att jag höll på och få värsta hostatacken under självaste redovisningen.

Vaknade imorse och var dunderförkyld, bara sådär :/ Åkte till skolan ändå efter som vi som sagt hade redovisning.

Var förbaskat snorig och hostig hela dagen.


Efter skolan tänkte jag göra lite sånt som jag tycker är kul för att kanske må lite bättre. Nämligen shoppa! Åt baaaara mig :) Sånt gillar jag. Efter att jag rensade ur min garderob för några veckor sen finns det knappt kvar en tröja. Gick in på hm (en standard när jag behöver kläder :p) Hittade massvis med kläder. Men, man kan ju inte få allt man vill här i livet. Fick plocka bort några tröjor så att jag kom under 500 lappen iaf. Hittade 2 fina sommarlinnen, en grå tunika men lite silver och svarta detaljer. Tänke ha den på 40-årsfesten som familjen ska på i helgen. Sen köpte jag en grå (igen) jätte gullig blus. Så nu har jag lite mer kläder iaf. Sen kommer det säkert rea eller rabattkuponger, då går jag nog ut igen och kikar.


Har gett Cindra och Dashira kligröt i nästan en vecka nu. Dom är helt tokiga i det. Har blandat i lite valsade ärtor, morötter, gurka eller något annat gott så det blir extra mumsigt.

Ännu känner man ju inte om det hjälper något för deras kroppar men vi fortsätter med våran gröt så får vi se hur det blir till slut.

Nu ska jag ta en varm dusch men hårinpackning och duschpeeling så kanske jag känner mig lite piggare. Får se om jag kanske stannar hemma från skolan imorgon. Det är inte så kul och sitta där och snörvla.

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards