Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 13 april 2008

Av Maria - 13 april 2008 20:42

Ja..säga vad man vill..men jag är nog blond innuti.

Imorse åkte mamma och pappa till trädgårdsmässan och de släppte av mig på stan. Sara åkte också till en kompis. När jag stog i kassan på H&M kom jag på; jag har inga nycklar, och det är ingen hemma.. Jaha..det var bara att fundera på vart jag skulle ta vägen nu då? Ringde Åsa både hem och på mobilen. Men fick inget svar..tillslut svarade hon. Frågade vart hon va, på ica maxi. Åkte bussen till Fredrik som skulle bli upplockat av de på väg hem från affären. De plockade upp mig och Fredrik och sen åkte vi hem till dom.

Alla fick sig ett rejält skratt när jag berättade hela storyn :P

Hittade inte så mycket som jag hade tänkt på stan..det vart en grå tröja, ett 4 pack strumpor och en paket pads. Bättre än ingenting iaf.

En kokt med bröd klämde jag i mig också.

Hemma hos Åsa tittade vi på film, The Grudge..den är lite läskig tycker jag, men ändå spännande ;)

Nu är det inte långt kvar tills jag fyller år :D Kan man längta mer än vad jag gör? Tror inte det..

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen läsa lite om Engla på Aftonbladet..det är hemskt!! Hur kan en människa göra så? På en liten 10-åring? Ger en varm kram till Englas familj, och även henne :)

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards