Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 19 juni 2008

Av Maria - 19 juni 2008 21:38

Jag blev utmanad av Natalia.

Min första utmaning :)

So, here it comes!

Regler:

-Beskriv först reglerna -Svara på alla frågor -Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din -Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!


Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag. (får ta imorgon)

  • Sova lääänge
  • Trimma Prinsessan
  • Fixa mig fin till midsommarfesten hos vännerna
  • Sitta framför datan och slöa lite
  • Slöa lite till...

Vad gjorde du för 10 år sen?

Ja..då var jag en gullig liten 5-åring. Minns inget från den tiden. Jag gick på dagis och hade det antagligen roligt.

Ställen du bott på.

Jag har varit fängslad i Enhörna, på samma adress hela mitt långa liv. Men jag stormtrivs här!

Fem saker du skulle göra om du var biljonär.

  • Skulle nog köpa ett stort hus till mamma och pappa där jag får ha en egen stuga på tomten.
  • Ha en marsvinsuppfödning av self i min lilla stuga. 
  • Spara pengar till körkort och egen lya.
  • Handla allt jag vill ha!
  • Bara njuta av rikedomen!

Personer du vill veta mer om:

Sara Z, Sophie och Denise

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards