Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 5 juni 2008

Av Maria - 5 juni 2008 20:44

Idag var vi på Skansen med skolan. Fick en uppgift att svara på några blandade frågor. Jag och Åsa tänkte vinna den för att man skulle få ett fint pris. Men vi får se hur det går.

Dagen på Skansen var ganska trevlig. Varmt och skönt. Drack 6 st flaskor vatten. ganska bra gjort. Jag brukar vara dålig på att dricka när det är så här varmt. Men det var en läskig kille i våran ålder som var lite för närgången.

Vi har ingen aning om vem han var så vi gick lite fort därifrån och ställde oss brevid en lärare där det var säkert. På vägen hem tog det lite längre tid än väntat men tillslut kom vi hem och åkte till Åsa och badade. Skönt.

Kom hem för ett tag sen. Imorgon är vi lediga. Har tänkt att sova länge och sola mest hela dagen. Jag ska bannemej bli brun!

Idag var nog den enda dagen på länge som jag kunnat vara ute UTAN att bränna mig. smorde med 25:an som alltid på axlar och nacke som inte brukar hjälpa vid vissa tillfällen men idag fungerade det faktiskt. Blev glad.

Benen smorde jag inte allt och jag tycker dom har liiiiiite ynka pynka färg på sig.

Måste nog till stan i helgen också. inte så kul att gå i affärer i sånt här väder men..Måste hitta kläder till bröllopet. Skor till bröllopet och flip flop. Kanske kan åka in en snabbis imorgon eller på lördag.

nu ska jag nog sätta på mig myskläder och slösurfa lite.


Jo! Är det någon i Södertälje trakten, ev. Stockholm som söker sommarjobbare? Maila.

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards