Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 3 juni 2008

Av Maria - 3 juni 2008 20:47

Mailade C som jobbat på Djurhuset där jag hoppats på sommarjobb i sommar.

Tyvärr behövde de inte hjälp i sommar, men hon sa att jag var jätteduktig och att de gärna tar in mig senare om de behöver.

Hoppas till jullovet eller nästa sommarlov. Eller kanske några helger.


Idag då. Har knappt hänt någonting i skolan..

Vi har kollat på film och ja..ritat hur vi vill ha skolan efter sommaren.

Känns lite smått onödigt att gå till skolan då.

Och idag har jag haft världens mensverk också..Då känns det extra onödigt. Då har man bara lust att ligga i soffan och tycka synd om sig själv och då har man heller inga som man kan störa sig på eller som får känna på Marias  eventuella korta stubin dessa veckor.

Efter skolan var vi och badade. Eller jag badade inte, det var så fruktansvärt kallt i vattnet! Men jag solade. Försöker få upp min lilla skymtande gyllenbruna (!) färg.


Nu ska jag hoppa in i duchen och sen gå och lägga mig och hoppas på att slippe värken imorgon.

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards