Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 18 juni 2008

Av Maria - 18 juni 2008 16:16

Idag har jag varit på stan och klippt mig. Blir lika nöjd varje gång!

Och av någon konstig anledning blir mitt hår mörkare och rödare när jag är nyklippt..


Imorse satt jag igång med förberedelserna inför SM.

Trimmade Prinsessan. Hon tycker inte att det är någon höjdare så jag hann inte göra så mycket innan hon var less. Men hon blir så fin så:)

Med till SM ska bara Prinsessan. Hon ska ställas i pet, ungdoms-sm och ras. Hoppas på lite vinst iaf. Men så söt och fin som hon är så måste hon ju iallafall lyckas charma domarn. Längtar så fruktansvärt mycket till SM. Både för att det är roligt att vara på utställningar och gå på festen eller middagen eller vad det nu är efteråt. Men också att vi får hem hanen till Prinsessan:)

Och om jag har riktigt superduper tur kanske ungarna kan visa sig på utställningen i Valbo i november.

Nu känner jag att magen börjar kurra lite. Dags för lite mat:)

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards