Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 4 juni 2008

Av Maria - 4 juni 2008 21:10

Skola idag. Ingenting hände. Hade musik sen var det inget mer.

Körde hänga gubbe för att fördriva tiden :P

Efter skolan åkte jag hem för att slänga av mig väskan för att sen direkt efter kasta mig upp på moppen med badkläder och åka till Åsa.

Solade och badade. Hon har pool, 35 grader var det i den. Lite för varmt. Annars roligt.

Jag tycker jag har blivit lite brunare den här veckan. Har ett svaaaagt streck från bikinin.

Imorgon ska vi till Skansen med skolan. Ska bli kul. Får lite sovmogon också. Sen är vi lediga på fredag och veckan därpå slutar vi tidigt på dagarna och det är skolavslutningsveckan :D Ska bli skönt med sommarlov.

Har inte planerat så mycket vad jag ska göra.

Vi ska ut med husvagnen några veckor. Antingen till västkusten eller Öland rullar vi. Sen ska jag,mamma, Sara, Åsa och hennes mamma åka till Örebro för att gå på Rik Fm Festival. Vi ska bo på hotell och ha en tjejhelg :) Ska bli jätte mysigt :)

Lär säkert liga på stranden och sola och bada rätt mycket också.

SM i Eskilstuna är det också. Det ska jag och mamma på.

Nu ska jag väll fixa lite mat inför imorgon. Ska ta med mig pastasallad.

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards