Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 26 juli 2011

Av Maria - 26 juli 2011 21:59

Det blev inget Ikea utan den blev middag med min kusin Johan          och hans föräldrar på jobbet istället! Vi satt ute på bryggan i flera timmar och åt och fikade gott. Nu är jag proppmätt och dödstrött. Plus att världens bamsebeställning kom in medans vi satt och åt till imorgon bitti så jag måste börja en timme tidigare. Men det blir bra för jag behöver sluta skapligt, ska fira marcus imorgon med hans släkt!


Av Maria - 26 juli 2011 15:05

Som sagt var jag hos Ewe igår. Efter ett rätt så rejält regnväder på motorvägen kom jag fram, utan en enda felkörning, jag är imponerad över mig själv! Vi gjorde inget speciellt egentligen. Pratade om sånt bara tjejer pratar om, myste med hästarna, kollade på film och smällde i oss massvis med chips och godis :-) Kom hem runt 10, och då var det one big the och min braiga bok!


Kom hem från jobbet för ett tag sen, har bytt lite marsvinsburar och jag och mamma funderar på att åka till Ikea, jag älskar Ikea! ♥

Av Maria - 26 juli 2011 09:31

Ska alldeles strax åka till jobbet, idag blir det att damma av moppen eftersom mamma behöver bilen. Undra om jag minns hur man kör!? ;-) Hade en underbar dag hos Ewe igår, skriver mer när jag kommer hem! Nu måste jag kiiiila!


DET ÄR SOL


 

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards