Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Maria - 3 juli 2011 21:21

Sitter hos Marcus och småkollar på direktsändning från en metelkonsert i Göteborg, bra är väl synd att säga att det är. Det senaste bandet lät som om de skulle döda någon!


Det blev en skön dag på jobbet idag, lite oroligt väder så det blev inget supertryck på cafét, men ändå så att det rullade på hela tiden. Åkte hem och pussade lite på bebisarna som nu fått namn! Chindiras ungar, self pe white hanen fick heta Ferrari King men honan har vi inte kommit på något bra namn till än, har ni något bra på gång får ni gärna dela med er ;) Cleos self cream hona fick heta Galea och self cream hanen Goliat. Cleos ungar är inte "king" eller "queen" eftersom de inte är efter någon Prince förälder :-)


Imorgon bitti ska jag till Huddinge sjukhus och göra en undersökning för det onda i mina ben. Inatt gjorde det galet ont och gjorde hela dagen tills eftermiddagen. Nu börjar jag känna av det igen. Läkarna har några funderingar över vad det kan vara så vi får se vad undersökningen imorgon påvisar. Den ska ta en och en halv timme så jag lär bli riktigt igenomsökt. Har med mig Sara som pratkompis om jag får tråkigt ;-) Och för skyltläsare på vägen dit kanske ;-)

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards