Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Maria - 10 juli 2011 19:32

Jobbade mellan 10-17 idag. Nu är jag ledig hela kvällen och imorgon! Känner mig som en riktig ruskhög efter 7 dagars arbete och fötterna värker, så ikväll blir det en rusta-upp-sig kväll! Har redan suttit med fötterna i fotbad och läst min braiga bok, den fyller verkligen upp till sin titel!


Alldeles strax ska magen få i sig lite korv och makaroner, ingen höjdare men bättre än att vara hungrig!


Under kvällen har marsvinen fått alla burar bytta också och Ferrari och Goliat har fått flyttat från sina mammor in till teddyhanen Izzoz. Han tyckte väl först lite sisådär om äckliga smågrabbar men nu verkar han trivas rejält! Men jag måste säg att Ferrari kanske inte når upp med coolheten i hans namn riktigt, en riktig liten lort är han! Men det är väl klart, bara bli tagen från mamma sådär och in till två helt främmande grabbar!

Amelia och Chimaria har fått flyttat ihop också och tanken är att de ska få flytta till en kelhem. Alltså två self tjejer på dryga året :-)

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards