Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 18 juli 2011

Av Maria - 18 juli 2011 17:00

Har svidat om från solningsoutfiten till en kvällsfika-på-stan outfiten! Toppen jag köpte åt Sara passade inte på henne så jag tog den till mig, men hon kommer ändå ta den, det lovar jag! Har en stickad mysig kofta och fläta, mysfaktor: hög!


 

Av Maria - 18 juli 2011 13:47

Under förmiddagen har jag, sara och hennes kompis emma varit på hedlandet, ett outlet som säljer vila kläder men har också en massa inredning. Hittade inge kläder men lite små pryttlar, typ en gullig glas-skål. Vet inte vad jag ska ha den till, kanske samla tior?


Kom hem för ett tag sedan och har setet i solen och läst, men nu känns det som om det kan dra ihop sig för regn. Så jag tror nog att jag ska ta och anmäla till Sorunda utställningen! Ikväll kommer Jens och lämnar tillbaka Alvar som varit på tjejbesök! Han ska även göra ett utlåtande över våra nya ungar! Vid 7 ska jag möta upp goaste Jenifer för en fika på stan :-)

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards