Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Maria - 8 juli 2011 12:11

Trots att det är sommarlov och alla dagar är som helgdagar är det något speciellt med fredagar, trots drömmer under natten som kunde ha förstört hela dagen går det inte att vara på pisshumör på en fredag!


Igårkväll var det grillkväll med marcus, hans syster och hennes pojkvän. Vi grillade rostbiff och det var nog det godaste jag ätit, numera kommer jag inte grilla något annat kött en rostbiff. Inte för att jag grillar så ofta men ändå..En trevlig kväll med mycket skratt och otroligt god cider från Ica, vildäpple och fläder. Kanske ska börja på en ny diet? Grillad rostbiff och ica cider med vildäpple och fläder? Låter som en idé ;-)


Sov hos marcus och tog en sovmorgon, skönt! Åt frukost och när han gick till jobbet åkte jag hem och la mig i solsängen på en gång! Har kommit över Blondinbellas bok Egoboost som jag tänkte ge en chans. Hon har faktiskt lite vett den där bloggerskan emellanåt.


Jag börjar inte jobba förän 14:00 idag så jag har drygt en och en halv timme på mig av att njuta av solen, tänkte försöka äta lite lunch i form av makaroner och köttfärssås som blev kvar från en middag i veckan. Sedan är det jag och räckmackorna som gäller. En fredagkväll med bra väder innebär meterslång kö på cafét!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards