Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 2 juli 2011

Av Maria - 2 juli 2011 17:25

Nu har jag semestrat klart för den här månaden iallafall! Hemma efter en underbar vecka på Gotland med Marcus och hans familj och lite släkt. Sol varenda dag har det varit och jag har mot vanligheten plöjt böcker! Håller på att tvätta undan alla kläder och försöka få ordning på vardagen igen. Jag älskar att vara borta och ha semester utan några måsten men jag är också en rutin-människa som gärna vet vad jag har att vänta mig och vill ha ordning. Det första jag gjorde när jag kom hem var att städa rummet ;-)


Bebisarna har blivit ännu större och vi börjar få lite klarhet i vilka som ska stanna och inte. Eleonora och Esmeralda, de första pe whites selfarna från Junipher kommer båda att flytta. Eleonora kommer att flytta till Mosaiques och Anki Törnqvists uppfödning i Järbo medans Esmeraldas hem ännu är lite oklart. Cleopatras och Chindiras ungar har vi inte riktigt bestämt oss med ännu :-)


Nu ska jag njuta av en kväll hemma och ladda för jobb 9-17 imorgon!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards