Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 17 juli 2011

Av Maria - 17 juli 2011 17:13

Åh jag har haft världens mysigaste helg med världens mysigaste människor. Efter lite stul med tåg och tågtider anslöt sig lovisa ewe och frida till mig och vi åkte och handlade ingredienser till tacos. Helt plötsligt var klockan långt efter 12 men vad gör det när man har sommarlov! Vi sov länge och åkte och fikade på jobbet, när jag insåg att jag skulle få äta middag helt i min ensamhet. Så de offrade sig en kväll till och vi slängde ihop en wok, en orginell sådan, men god blev den! ;-) På kvällen byttes de underbara ut mot ännu en underbar, i form av min pojkvän som jag tittade på harry potter med. Den var faktiskt bra, tycker tillochmed jag som inte sett alla tidigare filmer..


Idag har jag njutit av solen vid en pool och trevliga människor, snart ska min kusin komma och hämta hennes kanin som jag varit djurvakt åt hela veckan, så nu är hon och springer av sig lite sprätt i benen innan hon ska sitta i en transportbur. Jag kommer sakna ninen, hon var charmig! Det är bara jag och marcus hemma så vi ska strax göra middag, tortillini och en god sallad med avocado och fetaost. namnam!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards