Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Maria - 12 juli 2011 20:52

Efter en underbar dag på jobbet där allt flöt på som en gummibåt fortsätter jag kvällen här hemma minst lika underbar. God mat till middag, tog med mig fika från jobbet som jag och marcus sitter och delar på medans vi ska kolla på Harry Potter, tänkte försöka se den nya på bio på lördag och måste plöja igenom de tidigare filmerna tills dess..


Imorgon är det jobb som gäller igen och börjar 1 timme tidigare, åker nog på att jobba över också då en av oss anmält sig sjuk. På kvällen får vi se vad som händer, är ledig på torsdag!


Nu ska jag sjunka ner nyduschad med persikotvål i soffan med min gigantiska kopp fylld med rabarber vanilj te och äta mandelmarängkakor, det går ingen nöd på mig!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards