Maria, mitt i tonåren

Alla inlägg den 24 september 2010

Av Maria - 24 september 2010 18:21

Åh jag har varit så sugen på pizza hela veckan! Och äntligen ska vi äta pizza till middag. Jag har varit speciellt sugen på en vikingbåt. Det är en halvt inbakad pizza med något kött, gorgonzola och beasås. Jag längtar nästan lite.


Var på återbesök hos läkaren idag och vi kom fram till hur jag skulle fortsätta med medicin, börja träna bröstmusklerna lite succesivt osv.


Imorgon är det dax för expo på skolan och jag ska vara där redan vid 9, så det blir ingen sovmorgon här inte!

Om ni har vägarna förbi är det definitivt värt att komma! 10-16 på Spånga gymnasiums djurhus. Det kommer finnas allt ifrån info från olika föreningar, försäljning av prylar, klapp och kelhörna och guideturer. Det är nästan värt att komma bara för att se en underbar skola!

Av Maria - 24 september 2010 05:23

Nu har jag varit dålig i ett par dagar på att skriva här.


Det har knappt blivit något plugg på hela veckan för vi håller på att förbereda för expot (öppet hus) som ska vara på skolan i helgen. Eftersom jag inte får bära eller anstränga mig har jag suttit och gjort sånna där små pärldjur. Börjar tröttna lite på det nu men vad gör man inte för att treorna ska få ett lyckat expo :-) Nästa år är det vår tur och då vill vi såklart att alla hjä'lper till så mycket som möjligt.


Nu håller jag på och göra mig iordning för fulla muggar! Men jag var bara tvungen att sätta igång nya datorn för att de att den fortfarande funkar som den ska ;-)


Idag måste jag gå vid 12 tiden för jag har återbesök hos läkaren vid 2. Ikväll blir det nog bara filmmys och chips!

Presentation

Maria Uusimäki heter jag och är 18 år. Pluggar till djurvårdare på Spånga gymnasium, andra året. Mitt största intresse är marsvin, som tar upp en stor del av min vardag och även bloggen. Men det skrivs även om tankar drömmar och vardagen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards